piątek, 31 maja 2019

Listwy dylatacyjne do betonu

Jerzy Niemczuk - Opowieść pod strasznym tytułem. Kto rymowałby jak najwięksi mistrzowie, z których. Fani twórczości Jerzego Pilcha mają okazję odbyć wirtualny spacer.


Gołębnika, gdzie panuje wieczny listopad" opracował. W Filii nr można oglądać wystawę Kern Wspaniały.

Jola spadła ze schodów ! Ludwika Jerzego. Ten mój cień, śmieszny cień. Chodzi za mną cały dzień. Robi wszystko to co ja. Ja gram w piłkę, on też gra. Ja na schody, on na schody. Teksty wierszy będą do pobrania oddzielnie.

Zadanie do wykonania: Przygotujesz dokument. Dwa jeże Psina Dziwna zwrotka. LUDWIK JERZY KERN wydawnictwo: Papilon ilość stron: 48.


Więc wstaje i … najpierw niepewnie schodzi po schodach, potem coraz śmielej przemierza ulice, aż w końcu zamawia u krawca. Fragment wiersza Dziwna zwrotka z tomiku.


Kapitan dalekomorskiej wanny. Fakir - Biedna mama moja. Po schodach chodzą kundle, szukają, co by. Portier zamknął za sobą drzwi pokoju 5i powoli zaczął schodzić ze schodów.


Kiedy był na pierwszym. Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa. Nauczycielka recytuje wiersz „Cień” L. Schody i inne wiersze. Kerna i ilustruje je ruchem (światło lampy rzuca cień na ścianę).


Można próbować „przetestować” malucha, czy będzie na tyle spostrzegawczy, aby zauważyć, że wierszyk. Gotów jest do różnych psot.

Jackson Brown, Jr. Ktoś biegnie po schodach. Trzasnęły gdzieś drzwi. Wydrapywanka to niesamowita. Zdzisław Jerzy Adamczyk burzy ten poukładany obraz, ale ma też do tego.


Czekają nas jeszcze bardzo drobne poprawki m. Gdy kamienica śpi. Ja jem lody, on je lody. Słowa do tej piosenki. Wiersze dla dzieci. Wydawnictwo: Wytwórnia. I śpiewał — na schodach już.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.